Monday, February 4, 2013

Air Paip Tercemar?


Orang ramai yang sudah bosan dengan masalah saluran air paip yang kotor dan berklorin, dipelawa menggunakan produk Water Purifier (penulen air) jenama Coway yang sedang hangat dipasaran sekarang. Coway dikeluarkan oleh Woongjin Coway (M) Sdn Bhd kini menjadi antara penapis air yang popular di negara kita. Ramai pengguna produk ini yang berpuas hati dan yakin dengan kualiti Coway. Dengan harga yang menjimatkan dan sistem pembayaran yang fleksibel kini semua rakyat Malaysia boleh menggunakannya. Coway menawarkan tiga cara pembayaran iaitu sistem sewa beli (sewa beli), belian terus (beli terus) dan ansuran (installment). Coway kini semakin digemari kerana dengan hanya RM70 ke atas, anda akan menikmati khidmat percuma setiap dua bulan (selama 5 tahun); tiada caj pemasangan; pemeriksaan produk dan khidmat penukaran penapis yang percuma secara berkala; khimat selepas jualan yang percuma untuk semua alat ganti dan penukaran hak milik selepas 5 tahun. Mekanisme rawatan air Coway menggunakan teknologi Reverse Osmosis (RO) ataupun hyperfiltration , dimana kandungan air ditapis sehingga 0.0001 mikron atau dengan kata lain, antara air minuman paling tulen, bersih dan pure yang ada di pasaran. Pihak Coway juga menyedari akan sensitiviti masyarakat di negara ini yang majoritinya beragama Islam yang mahukan produk yang halal digunakan, justeru Coway diiktiraf dan memperoleh sijil halal dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dalam produk-produknya. Ramai orang mempunyai water filter, tetapi ramai tidak servis dan tukar water filter. "Mungkin mereka lupa atau tidak tahu bagaimana?. Ada juga yang akan mengatakan, saya selalu servis water filter saya, tapi mula mula rajin. Lama lama tak buat. Dengan COWAY, servis adalah percuma. CODY (Coway Lady) akan datang ke rumah anda secara berkala. Kini hidup lebih senang dan selesa. Kita mempunyai banyak tugasan lain yang perlu diuruskan. Biar CODY bertanggungjawab ke atas servis water filter kita. Inilah kehebatannya Coway"


*Sebarkan maklumat ini menerusi butang ‘Share’ kepada rakan-rakan Facebook anda.
*‘Share’ sekiranya kita serius untuk membantu orang ramai memahami pentingnye memilih air yang bersih dalam kehidupan kita seharian.

1 comment:

  1. Memang bagus produk dari coway ni..skang ramai orang guna..kebanyakan customer yang amik dari saya berpuas hati dengan servis company coway…saya nak berkongsi kebaikan ini dengan suma orang..datang la jumpa saya untuk berkongsi ilmu dan pengetahuan…http://ibringwellness.blogspot.com/

    ReplyDelete